Korpelan Energia mukana vuosittaisessa asiakastyytyväisyystutkimuksessa
Sähkönmyynti Korpela palvelee

Korpelan Energia mukana vuosittaisessa asiakastyytyväisyystutkimuksessa

Julkaistu 26.11.2025 | Kirjoittaja: Jenni Perälahti
Yhteistyössä EPSI Ratingin kanssa tehty kyselytutkimus toteutettiin syys-lokakuun aikana, jolloin EPSI Rating lähestyi kuluttaja-asiakkaitamme joko puhelimitse tai sähköpostitse.

EPSI Ratingin asiakastyytyväisyystutkimus tarjoaa näkymän siihen, miten sähkönmyyntiyhtiöt vastaavat asiakkaiden odotuksiin Suomessa. EPSIn tutkimustulokset tuovat meille arvokasta lisätietoa asiakkaiden odotuksista ja auttavat meitä kohdentamaan tulevat investoinnit ja kehitysideat niille osa-alueille toiminnassamme, jotka edelleen kehittävät asiakastyytyväisyyttä ja palveluprosessejamme parhaiten. EPSIn tutkimustyö antaa meille paitsi ajankohtaisen kuvan toimialan tilanteesta, myös arvokasta tietoa tulevaisuuden päätöksenteon tueksi.

Alustavien tutkimustulosten perusteella voidaan todeta, että Korpelan Energian tulokset ovat kokonaisuutena hyvin positiiviset ja asiakkaamme kokevat yhtiön palvelut luotettavina ja sujuvina. Tarkemmat tulokset ja lisätietoa tutkimuksesta julkaisemme kotisivuillamme tutkimustulosten valmistuttua marraskuun loppupuolella. Julkaisun tutkimustuloksista löydät kotisivujemme etusivulta, Uutiset-osiosta www.korpelanvoima.fi

Tässä myös suora linkki asiakastyytyväisyystutkimuksen tuloksiin: Korpelan Energia, asiakastyytyväisyystutkimus

 

Jatkuvat asiakastyytyväisyyskyselyt asioinnin jälkeen

Jatkamme edelleen Korpelan Energian ja Verkko Korpelan asiakaspalvelun osalta asiakastyytyväisyys-kyselyjen lähetystä ollessasi yhteydessä meihin puhelimitse tai sähköpostitse.

Puheluiden osalta vuoden 2025 NPS on tällä hetkellä +63, ollen lokakuun osalta korkeimmillaan huikeat +73. Sähköpostien osalta kuluvan vuoden NPS tulos on erinomainen, +81.

 

NPS puheluiden osalta

NPS eli Net Promoter Score mittaa, kuinka todennäköisesti asiakas suosittelee yritystä, tuotetta tai palvelua eteenpäin. Asteikko NPS arvioinnissa on -100:sta +100:n pisteeseen. Tuloksemme on tällä hetkellä +63, mikä on erinomainen.

 

Iso kiitos asiakkaillemme osallistumisesta palveluidemme kehittämiseen!