Asiakastyytyväisyyskyselyillä kehitämme palveluitamme
Korpela palvelee

Asiakastyytyväisyyskyselyillä kehitämme palveluitamme

Julkaistu 14.5.2025 | Kirjoittaja: Jenni Perälahti
Otimme viime vuoden marraskuussa käyttöön uudistetut asiakastyytyväisyyskyselyt.

Asioituasi puhelimitse asiakaspalvelumme, sähkönmyyntimme tai sähkönsiirron asiakaspalvelumme kanssa, saat tekstiviestillä linkin asiakastyytyväisyyskyselyymme. Sähköpostin kautta asioitaessa asiakastyytyväisyyskyselyn linkki löytyy lähettäjän allekirjoituksen yhteydestä. Tulemme laajentamaan asiakastyytyväisyyskyselyt myös kotisivuillemme sekä asiakaslehteemme kesään mennessä.

Arvostamme suuresti saamiamme palautteita, sillä niiden kautta pyrimme entistä paremmin vastaamaan asiakkaidemme toiveisiin ja tarpeisiin.  Kyselyidemme tavoitteena on myös vahvistaa asiakkaidemme vaikutusmahdollisuuksia palveluidemme ja toimintojemme kehittämisessä. Lämpimät kiitokset kaikille kyselyihin tähän mennessä vastanneille!

NPS (Net Promoter Score)

NPS eli Net Promoter Score mittaa, kuinka todennäköisesti asiakas suosittelee yritystä, tuotetta tai palvelua eteenpäin. Asteikko NPS arvioinnissa on -100:sta +100:n pisteeseen. Tuloksemme on tällä hetkellä +62, mikä on erinomainen.

 

Vastauksissa on korostunut asiakaspalvelumme ystävällisyys sekä asian hoitaminen kerralla kuntoon, mikä on tavoitteemme ja palvelulupauksemme jatkossakin. Asiakaspalautteiden pohjalta olemme myös kehittäneet sähkönmyynnin sopimuksentekoprosessia kotisivuillamme, tavoitteenamme tehdä sähköisestä asioinnista kanssamme mahdollisimman helppoa ja sujuvaa.

 

 

Saatujen ja tulevien palautteiden avulla meidän on hyvä lähteä kehittämään toimintaamme entistä paremmaksi!


Lue lisää sivuiltamme: https://www.korpelanvoima.fi/ajankohtaista/uutiset/asiakastyytyvaisyys-kyselylle-positiivinen-vastaanotto