KorpelanAsiakaslehti

Mielenkiinnon kohteet:
Sähkönmyynti
Sähkönsiirto
Yritys- ja yhteisötarinat
Energiatehokkuus
Vastuullisuus
Korpela palvelee
Leivonta- ja käsityöohjeet
Korpela-asiakaslehti arkisto
Korpela palvelee

Asiakastyytyväisyyskyselyillä kehitämme palveluitamme
Julkaistu 14.5.2025

Otimme viime vuoden marraskuussa käyttöön uudistetut asiakastyytyväisyyskyselyt.
Lue lisää

Tervetuloa Korpelan asiakaspäivään!
Julkaistu 13.5.2025

Korpelan Voiman asiakaspäivä järjestetään perjantaina 23.5.2025 klo 10-17 pääkonttorillamme Kannuksessa.
Lue lisää

Uusi Korpela Online-palvelu käytössäsi!
Julkaistu 30.9.2024

Uudistimme Korpela Online -palveluamme ja uusi palvelu on ollut asiakkaidemme käytössä kesäkuun alkupuolelta lähtien.
Lue lisää

Yleinen arvonlisävero nousee 24 prosentista 25,5 prosenttiin 1.9.2024 alkaen
Julkaistu 25.9.2024

Eduskunta on hyväksynyt arvonlisäverokannan muutoksen. Yleinen arvonlisäverokanta nousee 24 prosentista 25,5 prosenttiin 1.9.2024 alkaen.
Lue lisää

Laskunmaksutavat ja palvelut
Julkaistu 4.4.2024

Korpelan Voiman asiakaspalvelu vastaa laskun sisältöön liittyviin kysymyksiin.
Lue lisää

E-lasku apuna arjen sujuvuuteen
Julkaistu 27.3.2024

Asiakkaanamme voit valita useista laskun maksutavoista, miten ja missä haluat laskut hoitaa.
Lue lisää

Asiakaspalautekyselyihin vastanneiden määrä yllätti positiivisesti
Julkaistu 5.12.2023

Saimme kesän ja syksyn 2023 aikana toteuttamiimme asiakastyytyväisyyskyselyihin valtavan paljon arvokasta palautetta. Kiitos kaikille vastanneille!
Lue lisää

Laskun maksuun liittyvä asiakaspalvelu Lowellilla
Julkaistu 4.12.2023

Marraskuun puolivälistä alkaen olemme Korpelassa palanneet tekemään yhteistyötä laskujen maksuun ja saatavien hallintaan liittyvissä asioissa Lowellin kanssa.
Lue lisää

Varmista yhteystietojesi ajantasaisuus
Julkaistu 3.7.2023

Huolehdi että meillä Korpelassa on tiedossa ajantasaiset yhteystietosi. Näin tärkeät viestit ja tiedotteet tavoittavat sinut.
Lue lisää

Palautekysely Korpelan asiakkaille
Julkaistu 30.6.2023

Asiakaslähtöisyys on tärkeä asia, jota haluamme Korpelassa kehittää ja parantaa entisestään. Jotta voisimme palvella asiakkaitamme entistä paremmin, haluamme selvittää mielipiteenne ja toiveenne asiakaspalvelustamme sekä viestinnästämme.
Lue lisää

10 / 18