Hairiotiedotepalvelu kansikuva 265x100px 150dpi

Häiriötiedotepalvelua päivitetään

21.12.2022

Verkko Korpela ottaa käyttöön häiriöviestipalvelun parannuksen, jonka avulla tiedotamme reaaliaikaisesti sähkönkäyttöpaikkaasi kohdistuvista sähkönjakeluhäiriöistä tekstiviestillä. Myös huolto- ja kunnossapitotöistä johtuvista suunnitelluista sähkönjakelukeskeytyksistä ilmoitetaan tästä eteenpäin palvelun kautta. Jatkossa ilmoitus sähkönjakelunkeskeytyksistä hoidetaan siis häiriötekstiviestipalvelun kautta sekä kotisivuilla. Palvelulla pyrimme parantamaan asiakaskokemusta lisäinformaation muodossa. Palvelu on asiakkaalle maksuton.

Lähetämme kuluvalla viikolla tekstiviestin palvelun käyttöönotosta kaikille sähkönsiirron asiakkaillemme, jotka löytyvät asiakastietojärjestelmästämme. Viestit sisältävät tärkeitä, asiakkaan elämään vaikuttavia tiedotteita, joten on olennaista, että ne tavoittavat oikean henkilön, nopeasti ja oikeaan aikaan viestintätarpeen ilmetessä.

Lähetettävä tekstiviesti on seuraava:

Hei! Verkko Korpela ottaa käyttöön maksuttoman tekstiviestipalvelun sähkönjakelun häiriöistä osoitteessasi. Peruuta palvelu vastaamalla L tähän viestiin.

Jos yhteystietosi (puhelinnumero ja sähköpostosoitteesi ensisijaisesti) ovat muuttuneet:

- lähetä uudet yhteystietosi asiakaspalveluumme sähköpostilla asiakaspalvelu(at)korpelanvoima.fi

- laita WhatsApp-viestiä kotisivujemme kautta tai suoraan numeroon 044 774 7260

- päivitä tiedot Korpela Online -palvelun kautta tai

- ilmoita ne puhelimitse 06 874 7311.

Viestit palvelustamme lähetetään oletuksena klo 7–22 välisenä aikana.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos tarvitset ilman aikarajoitusta olevan tekstiviestipalvelun TAI jos sinulla on useampi käyttöpaikka, mutta toivot häiriöviestipalveluun liitettävän vain osan käyttöpaikoista

Kotisivujemme kautta häiriökarttapalvelusta näkee edelleen tulevat, suunnittelut sähkönjakelukeskeytykset, odottamattomat sähkönjakelukeskeytykset sekä mahdollisen valtakunnallisen sähköpulatilanteen vaikutukset jakeluverkkoalueellamme.

Automaattinen liittäminen palveluun

Mikäli meiltä löytyy jo automaattiseen aktivointiin mennessä matkapuhelinnumerosi, liitämme sinut palvelun piiriin automaattisesti.

Jos et saa aktivointiviestiä, mutta haluat saada palvelun käyttöösi, voit aktivoida palvelun kotisivuiltamme löytyvän ohjeistuksen mukaisesti: https://www.korpelanvoima.fi/sahkonsiirto/sahkokatkon-sattuessa/tilaa-hairiotiedotepalvelu/

Tilaa häiriötiedotepalvelu -sivulta kotisivuillamme löytyy myös ohjeistus häiriötiedotepalvelun peruutukseen.

Siirry "Uutiset"-sivulle