Tiedote sahkonmyyntihinnat 98dpi

Tiedote: Toistaiseksi voimassa olevat sähkönmyyntihinnat nousevat 1.10.2022 alkaen

23.8.2022

Joudumme nostamaan sähkönmyyntihintoja kohonneiden sähkönhankintakustannusten vuoksi 1.10.2022 alkaen. Perusmaksut säilyvät ennallaan. Hankintakustannusten nousuun ovat vaikuttaneet sähkömarkkinoiden ennennäkemättömän korkea hintataso sekä olosuhteiden olennainen muuttuminen.

Haastavasta tilanteesta huolimatta haluamme toimittaa teille sähköä tulevaisuudessakin; varmasti ja mahdollisimman kilpailukykyiseen hintaan. Otamme vuoden 2023 alusta alkaen käyttöön uuden tuotteen, jossa jokainen pystyy vaikuttamaan omalla kulutuksellaan sähkön hintaan. Tiedotamme tuotemuutoksista myöhemmin lisää.

Hinta 30.9.2022                   Hinta 1.10.2022
                                     saakka (ALV 24 %)             alkaen (ALV 24 %)

Yleissähkö
Energia (snt/kWh)              13,07                                     49,60

Kausisähkö
Energia talvipäivä
(snt/kWh)                            21,40                                      56,48
Energia muu aika
(snt/kWh)                            11,53                                      47,24

Aikasähkö
Energia päivä (snt/kWh)    17,20                                     52,88
Energia yö (snt/kWh)         10,62                                     45,65

Yrittäjä Korpela ja Teho Korpela
Energia kesäpäivä              12,47                                    49,21
Energia kesäyö                     8,50                                    44,02

Energia talvipäivä                20,04                                    55,10
Energia talviyö                     11,69                                    46,21

Hinnankorotuksen vaikutus on keskimäärin 152,21 euroa kuukaudessa asiakkaalle, jonka sähkönkulutus on  5 000 kWh vuodessa ja 532,34 euroa kuukaudessa asiakkaalle, jonka sähkönkulutus on 18 000 kWh vuodessa. Kuluttaja-asiakkailla on 30 päivän ajan ja muilla asiakkailla 15 päivän ajan hintojen muutoksesta tiedon saatuaan oikeus irtisanoa myyntisopimus päättyväksi kahden viikon irtisanomisajoin. Toistaiseksi voimassa olevalle sopimustyypille emme tee tällä hetkellä uusia sopimuksia. Tämä ei koske nykyisten asiakkaiden käyttöpaikan vaihtoja.

Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa, mistä johtuen vastausajoissamme voi esiintyä viivettä. Pahoittelemme asiakkaillemme aiheutuvaa haittaa.

Ymmärrämme, että hintojen korotus herättää paljon kysymyksiä ja siksi vinkkaammekin kirjautumaan Korpela Online-palveluun, jossa asiointi onnistuu palveluun rekisteröityneeltä asiakkaalta ajasta ja paikasta riippumatta. Rekisteröityneenä asiakkaana voit Korpela Online-palvelussamme nähdä voimassa olevat sopimuksesi, seurata sähkön- ja lämmönkulutustasi, päivittää yhteystietojasi, ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sekä selailla laskutietojasi.

Korpela Online-palveluun kirjautuminen kotisivujemme kautta www.korpelanvoima.fi

Tällä hetkellä tarjoamamme tuotteet löydät sähkönmyynnin sivuiltamme:

Siirry "Uutiset ja tiedotteet"-sivulle