
Korpelan Energia mukana vuosittaisessa asiakastyytyväisyystutkimuksessa
Korpelan Energia on mukana asiakastyytyväisyystutkimuksessa, joka tänä vuonna toteutetaan yhteistyössä EPSI rating kanssa. Kyselytutkimus tehdään syys-lokakuun aikana. EPSI rating lähestyy osaa kuluttaja-asiakkaistamme joko puhelimitse tai sähköpostitse.
Asiakastyytyväisyystutkimus
EPSI Ratingin asiakastyytyväisyystutkimus tarjoaa näkymän siihen, miten sähkönmyyntiyhtiöt vastaavat asiakkaiden odotuksiin Suomessa. EPSIn tutkimustulokset tuovat meille arvokasta lisätietoa asiakkaiden odotuksista ja auttavat meitä kohdentamaan tulevat investoinnit ja kehitysideat niille osa-alueille toiminnassamme, jotka edelleen kehittävät asiakastyytyväisyyttä ja palveluprosessejamme parhaiten. EPSIn tutkimustyö antaa meille paitsi ajankohtaisen kuvan toimialan tilanteesta, myös arvokasta tietoa tulevaisuuden päätöksenteon tueksi.
Kerromme tarkemmin tutkimustuloksista niiden valmistuttua marraskuussa 2025.
Siirry "Uutiset ja tiedotteet"-sivulle