Osallistu asiakaspalautekyselyyn ja auta meitä kehittämään toimintaamme ja viestimään paremmin


Asiakaslähtöisyys on tärkeä asia, jota haluamme Korpelassa kehittää ja parantaa entisestään. Jotta voisimme palvella asiakkaitamme entistä paremmin, haluamme selvittää mielipiteenne ja toiveenne asiakaspalvelustamme sekä viestinnästämme.

Voit jättää asiakaspalautetta alla olevan asiakaspalautelomakkeen kautta tai voit lähettää palautetta meille sähköpostitse osoitteeseen asiakaskysely (at) korpelanvoima.fi tai postitse osoitteeseen:

Korpelan Voima ky
Asiakaspalaute
PL 13
69101 Kannus

 

Vastausaikaa palautekyselyyn on 31.8.2023 saakka.


Kaikki palaute ja mielipiteet ovat tervetulleita ja otamme kehitysideoita ilolla vastaan.

 

 

ARVONTA!

Kaikkien palautekyselyyn vastanneiden asiakkaidemme kesken arvomme syyskuussa 3 x 50 euron lahjakortin S-Ryhmään. Voittajiin otamme henkilökohtaisesti yhteyttä. Arvonnassa onnekkaiden nimet julkaisemme myös seuraavassa Korpela-asiakaslehdessä.

 

Asiakaspalautekysely

Täytä alla oleva lomake ja osallistut arvontaan!

Oletko tavoittanut ja saanut apua asioidessasi asiakaspalvelumme kanssa?

Mitä asiointikanavaa käytät mieluiten asioidessasi kanssamme:

Mistä etsit vastauksia energia-asioihisi?

Mikäli käytät kotisivujamme, löydätkö etsimäsi helposti?

Onko asioita, joita toivoisit olevan enemmän esillä kotisivuillamme tai koetko, että sivuilta puuttuu jotain oleellista?

Mistä asioista haluaisit jatkossa lukea Korpela-asiakaslehdestä?

Toivoisitko asiakaslehteen nykyistä enemmän:

Vastaa kyselyyn ja täytä alle yhteystietosi niin osallistut arvontaan.